Έχω ένα έντονο προαίσθημα...

Έχω ένα έντονο προαίσθημα πως αυτή θα είναι η τυχερή μας μέρα. Όλα τα άσχημα θα χαθούν πίσω μας, μέσα στον σκοτεινό δρόμο που ως τώρα βαδίζαμε...
Ήταν το τελευταίο Άλμπουμ (Good Times) που κυκλοφόρησε ο Elvis Presley - 1974, τρία χρόνια πριν χαθεί στο στερέωμα... 1977). Το τραγούδι αυτό "Έχω μια έντονη αίσθηση στο σώμα μου" θα μπορούσε να ονομασθεί το "Κύκνειο Άσμα" του...

Το τραγούδι αρχικά, είχε γραφτεί (μουσική στίχοι) από τον Dennis Linde και ο Έλβις το ηχογράφησε από τις 10 έως16 Δεκεμβρίου, στη Μέμφιδα /  Τενεσί στο στούντιο Stax για λογαρασμό της RCA κατακτώντας στην πορεία την 6η /5η θέση στον πίνακα της country music της εποχής - προτού δημιουργηθεί πάντως το είδος funk όπου σήμερα επίσης εντάσσεται. Φαίνονται καθαρά από την επιλογή του συγκεκριμένου τραγουδιού οι επιρροές του Έλβις από τη μουσική και στίχους των γκόσπελ τραγουδιών των μαύρων, καθώς και η πίστη που τον διακατείχε.

Album Good Times 1974




I Got a Feeling in my body 1973 Α΄κυκλοφορία Live

Ακολουθεί ένα remix από τους Tommi Sunshine and Wuki
Όταν ο Μωυσής οδήγησε τα παιδιά έξω από την Αίγυπτο
Είπε, μη φοβάστε τώρα είμαστε στα χέρια του Θεού
Θα βρίσκεται δίπλα μας έφθασε η ώρα
Μακρυά θα πάρει όλη τη δυστυχία μας όλους μας τους φόβους
Έχω ένα προαίσθημα πως αυτή θα είναι
η τυχερή μας μέρα
Θ'απαλλαγούμε απ' όλες μας τις λύπες
πίσω θ' αφήσουμε τη δυστυχία

Όταν ο Δανιήλ αντίκρυσε το λιοντάρι
δεν υπάρχει αμφιβολία πως πρέπει να του μοιάσεις
Και ο Θεός θα μας βοηθήσει
Έχω ένα έντονο προαίσθημα
πως αυτή θα 'ναι η τυχερή μας μέρα
Θα φύγουν όλες μας οι λύπες
πίσω θα τις αφήσουμε στο δρόμο μας
Παιδιά σηκώστε τα μάτια στον ουρανό
ψηλά στον ουρανό
Ο Παράδεισος είναι μπροστά σας
οι πύλες του είναι ανοιχτές
Καταφύγιο θα βρει ο αδύναμος
Παρηγοριά ο ασθενής
Το κακό του διαβόλου
θα σέρνεται πίσω στο δρόμο μας
Έχω, έχω, έχω...
Έχω ένα προαίσθημα...
(ΜΤΦ in-silencio)
When Moses walked the children out of Egypt land
Said, "now don't you worry:
we're in the Lord's hands
He's gonna walk beside us;
the time is comin' near
He's gonna wash away
all our misery and our fear"
I got a feelin' in my body
This will be our lucky day
We'll be releasing all our sorrow
Leave it layin' along the way

When Daniel faced the lion
There wasn't any doubt
You got to be like Daniel
And the Lord will help us out
I got a feelin' in my body
This will be our lucky day
We'll be releasing all our sorrow
Leave it layin' along the way
Won't you lift your eyes up, children?
Lift them to the sky
Heaven stands before you
Gates are open wide
Shelter for the weary
Comfort for the weak
We'll leave the devil's evil
Sweatin' on the street
I gotta, I gotta, I gotta I…

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Σαπωνοποιία Αλεπουδέλη

Αρχαίο πετράδι της Αδριατικής

Ζήτημα στυλ